Mum Işıklı Yüzler

Mum Işıklı Yüzler
Yüzler..Birbirinden farklı yaratılmış yüzler..Rengine aldanıp kendimizi değiştirdiğimiz karakterler..6. his diye bir şeyin olmadığını sonuna kadar savundurtturabilen insanlar.. Aldanmak yaşamı engelleyen önemli bir etken. Karşımızdakine aldanmanın dışında en geri dönülmezi de kendimize olanı..Bir çok yüzü ışık oyunlarından görmüyoruz. Bir çoğu da mum ışığında gördüklerimiz..Hep bir yanları karanlık olan yüzlerden ışık dolu beklentilerimiz var..Kendini içinde taşıdığı karakterin ışığıyla yansıtan birini bulduğunuzda o sizsiniz demektir. Tabi eğer siz de o ışıkla yansıyorsanız..

23 Haz 2012

Bilemedim



Yaşlı bir gözle uyanacağım bir gün.
Kat kat kazaklar üstümde
Ellerim yüzüm buruşuk
Geçmişimde bir perde hayal meyal hatıralarla,
belki de bol pişmanlıklarla,
belki seninle,belki bir başkasıyla..
Yada kalabalık bir sahili şehrimin
İçimde ertelenmiş sen yada benle geçmiş bilmem kaç yıl
Geçmişe mi yanmalı dedim şimdi geleceğe mi!
Seni şimdiden mi unutmalı silinmeden mi kendiliğinden!
Acıyı mı örselesem yoksa tatlıyı mı bıraksam tabağımda!
Af mı etsem yada benimle mezara mı gelsen!
Bilemedim..
Bir papatyanın yolunmasıyla başlar herşey
Sonra dakikalar uçuşur havada
Gelsin diye edilen yüzlerce dua
İşte sen tam burda takıldın kulağıma
Güçlü bir tınıydın,yara ettin ama dinlettin
Şimdi yaftalandık mı biz dedim!
Yaşadık mı şimdi!
Atsam dedim kendimden!
Bulamadım..
Neresindeyiz hayatın dedim!
Bilemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder