Mum Işıklı Yüzler

Mum Işıklı Yüzler
Yüzler..Birbirinden farklı yaratılmış yüzler..Rengine aldanıp kendimizi değiştirdiğimiz karakterler..6. his diye bir şeyin olmadığını sonuna kadar savundurtturabilen insanlar.. Aldanmak yaşamı engelleyen önemli bir etken. Karşımızdakine aldanmanın dışında en geri dönülmezi de kendimize olanı..Bir çok yüzü ışık oyunlarından görmüyoruz. Bir çoğu da mum ışığında gördüklerimiz..Hep bir yanları karanlık olan yüzlerden ışık dolu beklentilerimiz var..Kendini içinde taşıdığı karakterin ışığıyla yansıtan birini bulduğunuzda o sizsiniz demektir. Tabi eğer siz de o ışıkla yansıyorsanız..

4 Haz 2012

Beklerim

Eve girdim,uzandım yatağıma
Frezya kokusunu çektim içime
Dudağımda tebessüm,ellerim ensemde
Kapatmadan gözlerimi perdede,sadece keyifle
Pencereyi araladım.
Çok güzel kokuyordu İstanbul,bir başka yanıyordu ışıklar
Başka bir şeydi hissetmesi,beklemesi.
Doldurdum içimi,lazım olan ne varsa aldım
Unutturmak adına ilk önce, İstanbul'dan keyif aldım.
Bir sarılışla anlattım anlamlılığına şaştığım hislerimi
Sakin ve sessizdim,belli etmezdim ama özlerdim..
Kalma sebebi oluyor bazen bir erkek bir çocuk bir kadın
Yakalanmış esirliklerden kurtulmak için,
O'na duyulan ihtiyaç.
Aştım heyecanını kalbimin,inancıma döndüm yeniden.
Hiç buruk değilim geçmişten,frezya kokulu odamda
Günü geceyle siler,ben O'nu hep beklerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder