Mum Işıklı Yüzler

Mum Işıklı Yüzler
Yüzler..Birbirinden farklı yaratılmış yüzler..Rengine aldanıp kendimizi değiştirdiğimiz karakterler..6. his diye bir şeyin olmadığını sonuna kadar savundurtturabilen insanlar.. Aldanmak yaşamı engelleyen önemli bir etken. Karşımızdakine aldanmanın dışında en geri dönülmezi de kendimize olanı..Bir çok yüzü ışık oyunlarından görmüyoruz. Bir çoğu da mum ışığında gördüklerimiz..Hep bir yanları karanlık olan yüzlerden ışık dolu beklentilerimiz var..Kendini içinde taşıdığı karakterin ışığıyla yansıtan birini bulduğunuzda o sizsiniz demektir. Tabi eğer siz de o ışıkla yansıyorsanız..

21 Haz 2012

Bakış


Deli dikenlerin battığı bir kalp sızısı.
Tenden kokusunun atılmadığı bir adam.
Ortak olmayan yaşamların sırrı.
Bir erkekle bir kadının aynaya yansıması.. Göz yanılması..
Bazen çileden çıkarır, bazen çileyle sarardı o ten.
Dudaktan hiç düşmemiş,bedende nefes almış mutlu bir çocuk gibi içi kıpır kıpır olan bir kadın.
Takıntı olacak kadar sevilen adamın gül kokan kadına verdiği tek bir bakış.
Üste yapışan bir leke gibi.
Bir sevda zorunluluğu bu benimkisi. Acıya alıştım dedikçe yoruldum giderek.
Yoruldukça,vazgeçtikçe sevmekten aşktan yine gittim peşinden.
Hayal kurdum hep. İyiyi sarmak istedim bedenime.
Hep bakışlara tav olmuştum ben.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder