Mum Işıklı Yüzler

Mum Işıklı Yüzler
Yüzler..Birbirinden farklı yaratılmış yüzler..Rengine aldanıp kendimizi değiştirdiğimiz karakterler..6. his diye bir şeyin olmadığını sonuna kadar savundurtturabilen insanlar.. Aldanmak yaşamı engelleyen önemli bir etken. Karşımızdakine aldanmanın dışında en geri dönülmezi de kendimize olanı..Bir çok yüzü ışık oyunlarından görmüyoruz. Bir çoğu da mum ışığında gördüklerimiz..Hep bir yanları karanlık olan yüzlerden ışık dolu beklentilerimiz var..Kendini içinde taşıdığı karakterin ışığıyla yansıtan birini bulduğunuzda o sizsiniz demektir. Tabi eğer siz de o ışıkla yansıyorsanız..

11 Nis 2012

Tutuk


Ben güneştim O aya tutulurken
Isıttım onu baktım gözlerine,huzurlu kıldım karanlığını.
O sakindi yalnızlığı seçti
Ben parlaktım O mat
Gözlerini aldıkça elleriyle kapattı 
O bana bakmadıkça ben küstüm
O ayı sevdi ben de O'nu
Sanki mutsuzluğu seviyordu bense hayalleri
O tutuktu ben vurgun
Gerçeği arıyorduk ikimizde
Ben O'nda buldumO aya tutuldu.
Ay sakin gecelerinin yıldızıydı,ben karmaşık günlerinin parıltısı
Bana yaklaşamıyordu,benliğindeydim bilmiyordu.
Geceleri seviyordu
Bense özlüyordum
Geceleri aya bırakıyordum O'nu
Seçmiyordu,gerek yoktu. O aya  tutuktu
Siyahtı dört yanı,ben ışıltımdan kıskanırdım ayı
O'na yakamoz yapardı
Ay kendine aşıktı bende O'na..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder