Mum Işıklı Yüzler

Mum Işıklı Yüzler
Yüzler..Birbirinden farklı yaratılmış yüzler..Rengine aldanıp kendimizi değiştirdiğimiz karakterler..6. his diye bir şeyin olmadığını sonuna kadar savundurtturabilen insanlar.. Aldanmak yaşamı engelleyen önemli bir etken. Karşımızdakine aldanmanın dışında en geri dönülmezi de kendimize olanı..Bir çok yüzü ışık oyunlarından görmüyoruz. Bir çoğu da mum ışığında gördüklerimiz..Hep bir yanları karanlık olan yüzlerden ışık dolu beklentilerimiz var..Kendini içinde taşıdığı karakterin ışığıyla yansıtan birini bulduğunuzda o sizsiniz demektir. Tabi eğer siz de o ışıkla yansıyorsanız..

1 Mar 2012

Köşe Kadısı


Ahh Annem.. :)
Varlığı,ağızdan bahsi çıkmadan evvel deriiiiiin bir "aaahh...." çektirir..
Öyle garip bir kadındır ki hakkında ne yazacağımı bile bulamayabilirim.
Öncelikle çoğumuz gibi;
"Annecim seni çok seviyorum.... bla bla bla..." biçiminde değil de şöyle bahsedeyim..
İlk içkimi ve sigaramı yanında (izin vermemesine rağmen) gözünün içine
baka baka içtiğim
Mastika oynamayı 15 dk öğrendiğim Çiçek p. gecelerini öğreten
Dolphin'in Andromeda'nın en popüler zamanlarında pistte coştuğum
Arkadaşlarımla ilk kez çıkacağım tatile müdahil olup
oteli ayağa kaldırıp,ertesi gün geri döndüğüm
Fıstıkağacı'nda öpüşen bir çiftin üstüne atlayan
Eve geldiğimde "Ali'm geldi" diyen
Her seferinde çantamı karıştırdığını ağzından kaçıran
Mütemadiyen şirketi arayıp "sıkıldım,gel artık" diyen
Parmağı kırılsa "felç oldum" feryatlı
Lakabı "Köşe Kadısı" olan kadındır benim Annem.. :)


Şimdi O benim çocuğum ve O'nunla gurur duyuyorum..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder